3 december! två dagar till helg!

Hej (: dagen va ju sådär jag fick tillbaka mitt spanska prov, och jag fick VG 80.5/102 också gjorde jag mitt engelska prov, sen fick jag ett litet utbrott på stationen idag för att en viss pojke sa att han slutade en timme senare än vad han hade sagt innan så jag och Josse drog till Bålbro, och jag säger bara en sak, Bålbro är en skit skola för jag hittar inte där (a)
sen när jag kom hem tog jag på mig myskläder och satte mig vid datan (:

Nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av One Tree hill, hörs imorgon, pussar! ♥

---


Kommentarer
Postat av: fritte:) <33 älskar dej elin

hahaha BÅLBRO ÄR BÄÄÄÄSt :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d::d:d:D:D:



haha sorry men jag trodde jag sluta tidigt xD <33



älskar dej elin <333

2009-12-03 @ 17:29:15
Postat av: julia

kul med vg på prov ;)

one three hill är bäst!

2009-12-04 @ 17:07:15
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/
Postat av: Lina

haha ofta du it hittade i bålbro ?;o

den är typ minimal xD

men det är en skitskola,håller med O_O

2009-12-04 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0