Mitt 2009

Januari: året började med massor av raketer och en hel dag i rimbo med Jocke, Alex, Alex och massa andra (:
sen började ju skolan efter ett härligt jullov, min operation vart av också, jag fotade massor den här månaden också

Februari: vi åkte till Kungsberget med Freij och hade en jätte mysig helg med massor av skidåkning och mys, resten av månaden vart det skolan som tog ganska mycket tid,

Mars: Vi va hos Freij och firade Ia (: sen hade jag några jätte mysiga eftermiddagar med Lukas, Malin och Benja,
Solen började titta fram och jag började va på cafét varje onsdag,

April: Jippie Allsvenskan drog igång med Aik-Halmstad sen hade vi tjejkväll hos Emma och Amelia men massor av mys och skratt (:

Maj: Årets 5 månad då startade fotbollssäsongen på allvar vi hade en premiär match mot Jomala och Emma å Amelia kom och kollade, sen drog vi till Rimbo och va med massor, I mitten av månaden Fyllde jag 14 vilket firades med tjejkväll med Emma, Amelia, Malin och Emma.

Juni: Jag träffade massor med nytt folk, och tillbringade massor av tid i rimbo med kompisar och sommarlovet började, Jag hade 3 jätte mysiga dagar med Malin

Juli: Husvagnssemester i två veckor med Familjen och Freij, det vart massor med Fotboll, Bad och minigolf,
vi träffade massor med nytt folk och spelade massor med matcher, vi hann även med och kolla på en av AIK´s bortamatcher mot GAIS (:

Augusti: Skolan närmade sig med stormsteg och vi hann med att åka till Åland med Laget och vinna mot jomala med 5-2, och åka på massor med Aik matcher bla Aik- Kalmar med Pojkar 97 innan skolan började, när skolan drog igång så tillbringade klassen två dagar på lindbacken,

September: Alla andra i familjen fyller år i septemberg så det vart ganska mkt att  fira (: Sista matcherna på fotbollssäsongen ägde rum och även en match mot föräldrarna som vi givetvis vann ;D

Oktober: vi träffade syslingarna igen och hade en myskväll hos oss (: rimbo marknad ägde rum och det va jätte mysigt (:
Aik låg i toppen på tabellen och det började lukta SM-guld (:
Jag, Håkan, Benja, Lukas, Simon och Kajsa hade myskväll hos Håkan också (:

November: AIK vinner SM-guld behöver jag säga mer?
jag tog svininfluensa sprutan också och vart väldigt stolt att jag klarade det (:
och vi började renovera vardagsrummet (:

December: Vardagsrummet vart klart, och julen spenderade vi hemma med Mormor och morfar (:


Kommentarer
Postat av: fritte:)<33

haha:P<33

2009-12-31 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0