28/11-09

ååh... ännu en dag jag bara vill dra täcket över huvudet och sova! det finns många andledningar till det,

* Mår inte så bra, hoppas jag inte börjar bli sjuk!
* Hela vårat hus ser ut som en byggarbetsplats eftersom vi ska renovera vardagsrummet, 
* det har varit en jobbig dag, Norrtälje 2 timmar och hemma och röja resten av dagen, 
* jag vill träffa älskling, NU!


Som sagt så renoverar vi vardagsrummet och jag har rivit väggar och soppat sågspån HELA dagen, hoppas vi hinner klart innan jul men det verkar som vi ligger bra till just nu, pappa ska sätta upp gipsskivor idag eller imorgon, 

För min del blir det nog röja lite till imorgon om jah mår bättre och sen blir det träning också, eller så blir det sängen hela dagen :/

Nu måste jag lämna datorn till pappa innan han blir galen för han vill lyssna på spotify och vi har inte fått det å funka på min andvändare än -.-'

Grattis till Emma och Amelia som fyller 14 idag (: <3

Bloggar imorgon, kyssar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0