29/11-09

Första andvent (:
Det firar vi lite med att baka lussebullar, Hela eftermiddagen har jag och mamma bakat lussebullar eftersom jag inte är hemma ikväll, jag har träning mellan 19 - 20:30 jag kommer hem ungefär mellan nio och halv tio (:

Vi har fortsatt renovera vardagsrummet som just nu ser ut så här;

---  ---
Dålig bildkvalité!!

Är redan trött på hur det ser ut, vi har hållt på i 3 dagar, önskar bara vi va klara!

Nu ska jag sätta mig och börja jobba på en ny header (:
Finns på mobilen och på msn tills vidare ♥


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: Vi får väll se vem som vinner ;)

2009-11-29 @ 16:19:39
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: älskar dej elin <33

haha de kommer nog bli najjs:P <333

2009-11-29 @ 16:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0