Träning :)

Igår vah det träning igen dårah, :) igentligen hade jag ingen lust med det men när jag började byta om så kände jag mer och mer för att träna, vi tränade i Rodens idrottssal. det va jätte varmt och kvaft men det va endå underbart att träna igen, vi började och värma upp sen så körde vi lite passningsövningar och sen spelade vi två mål 4 mot 4 resten av tiden (: 

Snart ska jag ta och städa mitt rum det ligger kläder över heela golvet ^^ får ta hand om det innan ngn blir galen (a)

Idag har vi ju då studiedag, ett ord Underbart!
det vart ingen bio idag :/

Veckans planer!
Måndag Studiedag, ledigt,
Tisdag inga planer,
Onsdag svenska prov! träning 19:30-21:00

Torsdag
inga planer!
Fredag Fredags mys!
Lördag  inga planer,
Söndag Träning 19-20:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0