Bye Bye tandställning? ;D

Idag vid tio drog jag till Tandläkaren i stan hade tid där vid 11:35 och snart är det dags ;D snart åker min tandställning, efter 4 år med tandställning så snart slipper jag den :D jag ska dit den 17 december igen och sätta nya fästen på tänderna, sen gången efter det (om jag har tur) så ska jag ta bort den :D

Igentligen skulle jag ätit i stan och tagit bussen hem vid två men pappa slutade tidigare idag för att han mådde inte så bra :( hoppas han mår bättre på onsdag!!
så dåh åkte jag hem med honom och åt lunch på donken (a)
sen cyklade jag 7 km idag, Elin är duktig flikka :D

Allt är perfekt ♥

Börja kommentera mer ;) :* ♥

Kommentarer
Postat av: elinspojke:D<333

ja du elin du är en bra flicka du <3333

2009-10-26 @ 14:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0