10/2-10

Heey,

Idag va hela klassen i sthlm på tekniska museét, det va riktigt roligt och det bjöds på massor med skratt, vi filmade och tog massor med bilder!
Min kamera dog efter buss resan så bilderna som amelia tog får ni snart (: fast jag tog ett par med mobilen,

Imorgon drar jag till sthlm igen fast det här gången blir det tandläkaren som gäller, ska ju få tandställning i underkäken också, Önska mig lycka till?


Tekniska museét med 8:B

Tekniska museét med 8:B

Tekniska museét med 8:B

---

---

---

Vi bjuder på bilderna (:
Bilderna är också ganska suddiga men det är bara för att vi tog i speglar och jag kunde inte ha blixten på då,

Kommentarer
Postat av: Sophie Pålgård

haha sööta :D

sv: haha jaa då är vi lätt två om det :D <3333

2010-02-10 @ 18:34:17
URL: http://spalgardis.blogg.se/
Postat av: fritte:)<3

alltid lika söt :) lite sent men lyckatill :)<33

2010-02-11 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0