19/1-10

wiie (: nu har jag precis lagt in lite bilder från mobilen till datan som jag ska visa er snart (:
Idag har vi åkt skridskor med klassen, det va verkligen jätte roligt, även fast man känner sig hur sämst som helst när killarna kommer fram och gör "hockey stopp" precis framför en och själv stannar man genom att ploga med skridskor x)

Har en ny design också som Sophie hjälpte mig med (
http://Spalgardis.blogg.se) elr aah hjälpte å hjälpte hon gjorde allt jag bara sa hur det skulle va på´t ungefär och hon fixade det, jätte snällt och jag vart jätte nöjd (Y)

---
Danne i lördags

---
Jag å Danne (:

---
Killarna på rasten (: från vänster: Linus, Simon, Benja å Lukas (:

Det va dom bilderna jag hade å visa, (:


Kommentarer
Postat av: josefin

när dom spela utan tröjja, omg hahahah (x <33

2010-01-20 @ 16:43:13
Postat av: lukas

jag hatar er!! det är fan inte kul

2010-01-22 @ 18:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0