hur trött kan en människa bli igentligen? :O

ååh shiiet vad trött jag är! :O gick upp sex imorse för att jag skulle till tandläkaren -.-' och Jessica älskling följde med mig (a) sen åkte vi till rimbo och vi tänkte väcka Ludde men han va redan vaken, sen så va vi i rimbo lite, badade och chillade, som man ska göra på sommarlovet! :D

Och nu är det inte långt kvar tills vi åker till Öland!!! gaah vad jag längtar,

och nu är jag super trött så jag ska nog bädda ner mig i soffan och kolla på någon film och mysa med mig själv eftersom Familjen är hos "grannarna"

här kommer bilder från idag :P fick nästan tvinga in dom på datan efter som det är något allvarligt fel på mobilen jag har nu, Jag har vekligen ingen tur med mobiler -.-'









Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskar dig sötnos! <3

2010-07-19 @ 19:22:42
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0