Sveriges vackraste strand, Böda Sand!

Nu är jag hemma, Elr har varit det i ungefär ett dygn, vi har hunnit med massa roligt! :D
Sprungit i "hamsterbollar" på vatten, träffat vänner, blivit överrsakade, spanat i massor med snygga pojkar! fotat i massor, tagit kvällsdopp, solat, badat, chillat och mer därtill,
 

Jag tänker inte sitta och skriva allt vi har gjort för det blir bara drygt och jag orkar inte. kan berätta lite smått vi åkte till Västervik förra Söndagen åt på resturangen på kvällen och sen åkte vi till Öland på månagen på Tisdagen kommer våra "grannar" och överraskar oss, vi hade ingen aning om att dom skulle komma vilket va meningen ;)
sen låg vi på stranden typ hela veckan, förutom på lördagen då det vart världens oväder med Regn, Åska och blixtrar så då drog vi till Borgholm, sen åkte vi vidare i måndags till Gamleby, och åkte hem igår (:

här kommer en video och några bilder på vad vi har haft för oss i 12 Dagar :D




Solnedgång i västervik,




Kvällsdopp,


Jesper Stark


en uppblåsbar bildskärm säkert 10 meter hög, dom skulle visa "sommar med Göran" på den men vi hann inte se den


Hamsterbollarna :D


ännu en bild från hamsterbollarna, jag orkar inte lägga in fler nu, ni lär få se fler eftersom,

Nu ska jag kolla på tv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0