"You haven't lost your smile at all, it's right under your nose. You just forgot it was there."

Dagen va jätte rolig :D åkte till rimbo vid två och mötte upp katarina :D så köpte jag glass, så väntade vi på josse, sen mötte vi upp Ludde, Håkan å Emil och sen badade vi :D sen åkte jag hem med kvart i sex bussen och nu sitter jag här, ojoj, Klockan är redan tjugo i tio :O trodde jag inte, dagen har gått sjukt fort! och imorgon åker vi till sandhamn, tyvär utan mammas kusiner.

det vart ett bildlöst ganska tråkigt inlägg -.-' men jag har inga bilder på datan för sitter vid låne datan som vi har fått för att våran bärbara är på lagning (a) och sen är ju min mobil också på lagning, fett skillad jag är! XD -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0