2/5-10

Idag har jag haft kvalitetstid med min mamma! ♥
Först  åkte vi till norrtälje och köpte hår toning, godis, middag och lite annat (:
när vi kom hem åt vi lunch sen började vi tona mitt hår, färgen hette Mörkblond men det vart ju brunt, jag vart jätte nöjd, nör det va blött såg det rött ut, jag bah NEEJ DET FÅR INTE VARA RÖTT!!! :O men det va brunt när det vart tort :D och sen skulle vi tona mammas hår ljusare och hennes såg orange ut när det va blött men det vart finare sen (:  och sen badade vi fotbad och sen kollade vi på en film (: sen åt vi middag, och nu kommer killarna snart hem ;(

Nu ska jag kolla på humorgalan på 4:an, jag tycker jätte synd om barnen som man får se i inslagen.
Före:                              Under:                         Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0