they were just two lonely hearts spending the night, trying to make it feel alright

Dagen kunde inte ha varit bättre, elr jo det kunde den faktiskt... efter skolan åkte jag hem till min absolut bästa tjej kompis (har ju inte så många, mest killar) vi kom hem till henne och vi satte oss och kollade på gamla One Tree Hill avsnitt och åt glass direkt ur paketet! hon skjutsade mig på 6-hjulningen till bussen och det va faktiskt första gången jag åkte den! och gud vilken energikick :D nu ska jag snart duscha och sen ska jag kolla på idol.


Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag har precis kollat på idol och nu myser jag med killen. Hur har dagen varit? Kram

2010-09-09 @ 21:14:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0