I don't have time to hate people who hate me, cause I'm too busy loving people who love me.


Glad påsk!
Känns riktigt bra att jag har en bild på någon random blomma istället för en påsklilja men det får ni stå ut med! :D
Idag har jag varit ute hela dagen och hjälpt pappa lite, igår kom Farmor och Farfar hit och jag och lillebror fick ett varsitt påskägg! :D wiiihooo eller nått ;)
oj juste jag tror att jag har glömt att berätta att jag är världens lyckligaste! :')

har också glömt att berätta att jag är Preliminärt intagen på Täby Enskilda gymnasium! :D
känns som att jag borde blogga mera...?
Jag har påsklov också! :D och jag ska hitta på en massa saker! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0