don´t come running back to me when you get treated the exact same way you treated me.

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - En nytagen bild
Dag 05 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 06- Ett minne jag har
Dag 07- Det här hade jag på mig idag
Dag 08- Tre saker som finns i mitt rum
Dag 09- Den här veckan
Dag 10- Två saker jag längtar efter
Dag 11- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 12- En bild som är från när jag var liten
Dag 13- Den här månaden
Dag 14- Min dag
Dag 15 En sak jag gör varje dag!
Dag 16 – Det här åt jag i dag
Dag 17 – Vad är kärlek?
Dag 18 – Min dag
Dag 19 – Min bästa vän
Dag 20 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 21 – Mina syskon 
Dag 22 – I min handväska
Dag 23 – Den här veckan
Dag 24 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 25 – På min födelsedag
Dag 26 – Den här månaden
Dag 27 – Det här får mig att må bättre
Dag 28 – Det här får mig att gråta
Dag 29 – Mina rädslor
Dag 30 – Ett sista ögonblick


imorgon ska jag fortsätta på listan som har haft lite paus ;) ny design är även på ingång ;) :D


Kommentarer
Postat av: ahaang

Hej ! allt bra? superfin blogg :)

2011-01-07 @ 18:40:28
URL: http://ahaang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0