om himlen finns är jag förlorad

Imorgon är det bad som gäller, mest för att jag ska få in tekniken att gå igen. om en vecka är det dags, då är det byebye kryckor.

Åhh gud vad mycket det är som ska hända, alla läskiga Nationella prov startar om två veckor, innan dess ska vi ha två vanliga prov. jag har en svenska skrivuppgift med mycket känslor som ska vara inne typ snart. En NO grej som ska vara inne imorgon som jag inte har en aning om hur det ska gå! ;o well well, snart är det sommarlov Right? ;)

Jag längtar tills i helgen då jag och min kära väl Sophie ska ragga pojkar! ;)

"Men jag tar allting på lek även en hemlighet
Ta mig till kärlek ta mig till dans
Ge mig nåt som tar mig någonstans
För jag vill veta om kärlek finns"


Kommentarer
Postat av: Din bästaste Sophie.

hihihihi vi har det sååååå jävla fucking kul för jag får inte sova :( :D <3



haha jag älskar dig sååå mycket din underbaraste, sötaste, finaste, coolaste, snygging! :D <3

2011-01-29 @ 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0