I love everybody, some I love to be around, some I love to avoid and others I´d love to punch in the face.

nu tänkte jag slägga in ett inlägg om mitt otroligt händelselösa liv,
jag går upp sex på morgonen, bussen går halv åtta, åker buss i en å en halv timme, jobbar i 7 timmar, åker hem, somnar eller sätter mig vid datan (i bästa fall åker jag hem till älskling och sover där), somnar, vaknar klockan sex osv, osv.
Pratade även i somnen igår natt, för er som undrar så sa jag till Dennis att han va världelös på att videoblogga... fråga mig inte vart det kom ifrån?!

jobbet är ganska så roligt, jag får sitta och pyssla, rita och spela spel med charmiga barn :) och det är mer krävande än vad man tror...

Meeeeeen nu vet ni att jag lever i alla fall! :D


Bild ifrån skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0