Bite me,

Tjeeeena polers! (fyfan va cool jag är, vet inte ens om jag stavad "polers" rätt" men det har ingen betydelse!)

Hela eftermiddagen har jag suttit med Intagningsprovet och börjar bli lite smått uttråkad, kan även meddela att jag är RÄTTSÅ nöjd, det går sådär när man inte har något riktigt bra redigeringsprogram (SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA PAPPA KAN JAG FÅ PS?!) haha, nu ska jag gå och titta på big brother och nu tänker ni säkert "vadå det går ju inte klockan åtta?!" :o men nu är det så att vi har en sån där cool digitalbox som kan spela in (som typ alla svenska hushåll har nuförtiden)

ojoj, Rörigt inlägg, jag är lite halv trött! vi hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0