Liiiiista!

Har du pojkvän/flickvän? - JA :)
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - japp
Har du hånglat med någon 2011? - siii :)
Har du kramat någon 2011? - haha ja :P
Har du hatat någon 2011? - mjae, JA!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - yep
Är du kär nu? - jajamen!
I vem? - Dennis! :)
Äger du en mascara? - jomen de gör jag.
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nej
Är du en fjortis? - det tycker jag verkligen inte 
Är du emo? - nejne
Är du brat? - nej
Gillar du vältränade killar? - vem gör inte?
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - nej... och nu låter jag ytlig men asså aah.
Är du bisexuell? - nej
Har du över 10 bhar? - kanske
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - göre nu :)
Kan du köra skoter? - inte en aning :P
Är du brunett? - ja eller de är ju färgat
Är du blond? - kalla det vad du vill, Redhead/mörkblond
Har du haft svart hår/har du just nu? - När det är nyfärgat ser det svart ut

HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - blåa trosor och vit bh
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - typ lika gammal?


SENASTE
Vem fick du sms av senast? - Sophie :)
Vem skickade du sms till senast? - sophie
Vem ringde dig senast? - Lisbeth
Vem hånglade du med senast ? - min pöjk
Vem pussade du senast? - Min pojke :)
Vem kramade du senast? - älskling
Vad drack du senast? - vatten
Vem var ditt senaste KK? - knullkompis? någon sådan har jag inte haft
Är du allergisk mot någoting? - kiwi? ;)
Är du sexmonster?- nej :P
Pinsamma frågor för dig nu? - nej det kan jag väl inte påstå.

- Höger eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: oxe
- Rädsla: bli lämnad ensam
- Din första tanke när du vaknade imorse: NEEEEEEJ! ;O
- När somnade du: haha typ tio :P
- Pepsi eller Coca Cola: Cola
- McDonalds, Max eller Frasse: donken helt klart!
- Singel- eller dubbeldejt: vet inte :P
- Adidas eller Nike: adidas
- Choklad eller vanilj: beror på ^^
- Svär du: nej fan.
- Sjunger du: det händer
- Duschar du varje dag: i princip, ja
- Röker du: nej!
- Tror du att du någonsin varit kär: är kär
- Gillar du skolan: nej ^^
- Tror du på dej själv: mjae,
- Blir du åksjuk: ibland
- Gillar du åska: nej inte direk.t
- Spelar du något instrument: nej

Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol: jaao
- Gått på dejt: nej, eller umgåts med pojken har jag ju.
- Shoppat: ja
- Ätit en hel ask müsli: nej
- Ätit sushi: inte det heller
- Stått på scen: nope
- Blivit dumpad: nej
- Skejtat: nej
- Färgat håret: näääääää ;o
- Stulit något: nee?

Har du någonsin..
- Däckat eller varit jättefull: nepp! :D
- Blivit upptäckt under "akten": nej
- Blivit kallad hora: det med

I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: ingen aning ^^
- Namn på barn: gulliiiiiga namn
- Ditt drömbröllop: lagom stort och vitt!
- Vad vill du bli när du blir vuxen: Lycklig! :)
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: min familj
- Antal CD skivor du äger: mååååånga
- Antal tatueringar:
- Antal piercingar:
- Antal gånger har du varit med i tidningen: fyra kanske?
- Antal saker du ångrar: som om man håller koll?

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? ahrå
- Gnälla: haha ;)
- Skrika: mjae,
- Sova: jaadå
- Ha ångest: nä 
- Skada dej själv med flit: never ever ever ever
- Vilja dö: never ever ever ever
- Drömma mardrömmar: nä inte direkt
- Drömma sexdrömmar: ;)
- Ta droger: nejj
- Försöka vara annorlunda: jag är nog rätt annorlunda redan
- Klä dig i svart: ibland
- Gå till kyrkan: nä
- Gå i skolan: ja
- Röka: nej
- Ljuga: nä
- Hata folk: nej
- Lita på folk: vissa litar man på mer än andra

När..
- Åt du senast: typ några timmar sen
- Läste du en bok senaste: ett tag sen :p
- Köpte du något senast: förra veckan typ :P
- Svor du senast: idag
- Sjöng du senast: idag!
- Klagade du senast: idag säkert..
- Är det sommarlov: om två veckor!

Vem..
- Saknar du: några..
- Vill du döda: ;)  
- Rörde dej sist: pappa
- Vill du slå: haha!
- Vill du kittla: Sophie :D
- Vill du prata med: sophie! :D
- Skrek du till sist: antagligen till Dennis när han tog min mobil idag ^^
- Vill du vara som: mig själv!
- Sårade dej senast: vet inte
- Vill du bli galet full med: haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0