19:39

Konstig dag... Vaknade imorse bredvid älskling och sen åkte vi till täby och jag var i Tibble ett tag sen gick jag till mammas jobb och pratade lite! Efter det så ringer Victoria mig och säger att en kille har blivit knivhuggen i Vallentuna gymnasium och att bussarna inte går. Tragiskt! Så hon kom inte till skolan idag :/ Sen gick jag till skolan och hade naturkunskap då vi kollade på DNA ifrån en Kiwi. Sen när jag skulle till bussen så halkade jag i en lerhög. Det var också ganska tragiskt. Så när jag kom hem så slängde jag in jackan i tvättmaskinen och sen gjorde jag rent mina inte så vita skor. Efter det så duschade jag. Haha konstigt att jag tvättar kläderna före jag har fått mig själv ren ;) Nu sitter jag här och ska försöka skriva en del på religions hemtentan :/ Och klockan är inte 19:39 längre, nu är den 19:44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0