Måndag!

Har suttit med koder i en stund nu och fixat om lite på bloggen. Funderar på om jag ska koda om allting snart. Känns lite dags för det eftersom att jag har haft designen i ett år snart. Ska försöka göra det själv den här gången! :D Kommer väl sluta med att det blir pannkaka av alltihopa och jag får ringa i panik till någon av mina vänner som kan det där. Men vi får se. Ska jag koda om och fixa så får det bli på jullovet! :) Nu ska jag sätta mig med en hemtenta i religion... Det kommer att ta ett tag. Sen om jag får tid innan det blir mörkt så ska jag ut och springa en runda! :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

tack för den bilden..................

2011-11-21 @ 13:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0