Bara för att!

Hittills under 2011 har du:

Gjort något du inte gjort tidigare år? - Ja, Många fina saker :)
Lärt känna nya människor? - Haha nytt gymnasium, har blivit en hel del nya människor :P
Gjort något som du ångrar? - Finns väl något ^^
Badat i havet? - Ja!
Blivit överraskad? - När min NO lärare sa att jag skulle sänka mig i Biologi så vart jag överraskad när jag öppnade betyget och det var fortfarande samma i Biologi :) 
Blivit tagen av polisen? - Nepp.
Inte sovit på en hel natt? - Tror inte det :P
Varit på semester? - Öland, Göteborg.


Varit rädd? - För ofta.
Sovit i över 12 timmar? - Självklart!
Druckit alkohol? - mjaaaaae.
Varit full? - Nejdå.
Däckat? - För att jag har varit trött - JA, Alkohol - NEJ
Rökt? - nope.

Rökt vattenpipa? - Nej,
Snusat? - Nej, usch.
Varit på konsert? - Håkan <3 och Allsång på skansen.


Varit på sjukhuset? - Jajamen.
Kysst en främling? - Nope.
Druckit te? - Ja.
Fått ett sugmärke? - Japp..
Gjort ett sugmärke? - Ehm... asså nej (a)
Gråtit dig till sömns? - Jag är en sextonårig tjej, svaret är självfallet (och tyvärr) ja.
Gått bakom ryggen på någon? - Nej.
Fått ett IG? - Aldrig.
Klätt ut dig? - Vet ite faktiskt.
Smygit ut? - Näe, tycker det är bättre att fråga först.
Sovit bredvid någon av samma kön? - Japp. Bla Malin, Katta och Victoria.
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Boyfriend :)


Hittat ny musik du gillar? - JA!

Haft snöbollskrig? - Jag tror det :)
Sett en hel fotbollsmatch? - haha blir ni förvånade om jag säger ja? ;)
Åkt buss i över 10 timmar? - Nejnej.
Varit ute en hel natt? - Mjae, Jag vet faktiskt inte. 
Varit sjuk? - Ja. 
Kysst en kille i klassen? - Nepp. Min pojkvän duger gott och väl! :)
Velat dö? - Nej. Absolut inte. 
Sagt nej till sex? - Jadå.
Lärt känna någon via internet? - Nopp.
Fixat dig i timmar? - Två, max. kanske tre.
Gråtit inför mer än 10 personer? - Tror det.
Varit kär? - Om jag är! :)
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Nej! 
Strulat med ett ex? - Nepp!
Åkt tåg? - Hem ifrån Götet! :)
Haft sex ute i skogen? - Nej. 
Kysst en tjej? - På kinden, i alla fall.
Vaknat av att du gråter? - Ja. Mardrömmar. </3
Varit på bio? - Jajamen!
Varit på kryssning? - Nej. Men ta gärna med mig på en!
Skrivit önskelista? - Det gjorde jag säkert innan jag fyllde år. 
Mått bättre än du gjorde förra året? - Ja det tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0