Lista!

99 saker du inte visste om mig:

1. Fullständigt namn? - Elin Johansson enligt folkbokföringen, Elin Monica Elisabeth Johansson enligt mamma och pappa. 
2. Exakt ålder? - 17 år, 6 månader och 20 dagar! 
3. Vart bor du? - Rimbo! 
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa, bror! 
5. Husdjur? - Dammråttor..? 
6. Färg på ditt hus? - Rött och vitt
7. När är du född? - 12 Maj 1995.
8. Klass? - S2C
9. Vilket år tar du studenten? - 2014
10. Något jobb? - Nää. 
11. När ska du sova ikväll? - Efter nyaste Greys avsnittet! 
13. Duschat idag? - Nope. 
14. Kramat någon idag? - Japp! 
15. Pussat någon idag? - Si! 
16. Vad har du ätit? - Frukost, pizza, räkor, popcorn, aah.. typ! 
17. Dagens klädsel? - Jeans, tröja, skinjacka när jag var ute och pyjamas när jag var inne! :) 
19. Dagens sötnos? - Dom söta gubbarna på Mario kart! :D 
20. Dagens roligaste? - Mario kart! :D 
21. Har du många vänner? - Haha.. Mjae, det beror på hur man ser på saken :P 
22. Hur många har du kysst? - Palla räkna..
23. Vem kramade du senast? - Pappa! 
24. Hur många vill du ha sex med? - Vet väl inte jag haha?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - En... å en halv.. 
27. Har du pojk-/flickvän? - JA! Världens finaste! 
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Kim! 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - "När tänkte du ringa? :) <3" Ifrån Kim! :) 


FAVORIT:
31. Film? - Finns så många bra... 
32. Låt? - Vinsten - Luckiest girl. 
33. Mat? - Oj, Pannkakor? 
34. Dryck? - Cola! 
37. Stad? - Göteborg! 
38. Land? - Turkiet
39. Ämne i skolan? - Medieproduktion, foto och MATTE! :) 
40. År? - 2009-2012

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Kim! 
42. Personen du kysste? - Kim! :) 
43. Gången du spydde? - Två år sen! 
44. Gången du grät? - hmm.. Det var ett tag sen tror jag.
45. Pizzan du åt? - Kebabpizza :D 
46. Gången du var i göteborg? - En månad sen! :)
47. Gången du var i stockholm? - Förra söndagen. 
48. Gången du var full? - Aldrig ;)!!
49. Gången du var hög? - Usch aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Mamma kanske, eller pappa. 

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Beror på. 
52. Hund eller katt? - Katt! 
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på! 
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-speeeel
55. Singel eller upptagen? - Upptagen! 
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Haha har aldrig haft något av det :P 
58. Ragga eller bli uppraggad? - Beror på :P 
59. Big brother eller paradise hotel? - Bådaaa! 
60. Svart hår eller blont? - På mig? Svart i så fall, men blond är jävligt snyggt det också! 
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåaaa!
62. Choklad eller lakrits? - Beror på tid i månaden.. HAHA! 
63. Göteborg eller stockholm? - Båda! 
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - COLA! 
66. Pizza eller kebab? - Kebabpizza?! ;) 
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? - Båda, såklart.
69. Leva eller dö? - Leva.

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Jadu.. 
71. Personer du hatar? - Hatar hatar? finns väl ett par. 
72. Personer du har haft sex med? - Haha! 
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - hmm.. 1 :) 
74. Glassar du ätit på en dag? - Typ 3 haha
75. Gånger du gråtit på ett dyng? - För många.
76. Gånger du haft minnesluckor? - En gång, på en vakenoperation, Haha, var heeeeeeelt väck! :P 
77. Piercingar har du? - 4 i öronen! 
78. Personer du saknar just nu? - Andrea hade gärna fått vara här, och Kim såklart! 
79. Gånger ditt hjärta brustit? - En. 

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - KIM! 
81. Ska du träffa imorgon? - Familjen! 
82. Sjöng du senast för? - Tobias och hans flickvän i köket igår. 
83. Hade du senast en konversation med? - Tobias. 
84. Spelade du tv-spel med senast? - Tobias för typ en halvtimme sen! :D 
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Kim! och min familj på ett hörn! :D 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Folk som förtjänar de?!
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Kim! 

VAD:

90. Gör dig glad? - Vänner, familj, pojkvän! <3
91. Gör dig ledsen? - Bråk.
92. Vad vill du helst göra nu? - Kolla på greys! 
93. Önskar du att du slapp göra? - Plugga! 
94. Vill du ha nu? - Sällskap! 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -hmm.. Ett körkort kanske?! 
96. Längtar du till? - Julen
97. Tycker du om dina betyg? - Dom är OK! 
98. Ångrar du i ditt liv? - Inget. Allt som hänt och allt jag gjort har tagit mig dit jag är idag.
99. Är det bästa som har hänt dig? Min underbara familj.

 


Kommentarer
Postat av: GISSA VEM

JAG KOM FÖRE KIM PÅ FRÅGA 78 Precis som jag sa, jag är först på alla listor kim är tvåa på! :D Puss på dig <3

2012-12-14 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0