Lär känna mig...

Det här inlägget skulle vara det första på min nya blogg, men som det ser ut nu så lär det inte bli någon ny blogg så att jag tar det här i stället så ni kan få lära känna mig lite bättre för er som inte gör det :)

Jag är tjejen som vill leva livet fullt ut, Jag har bestämt mig hur mitt liv ska se ut. Först ska jag gå ut skolan med så bra betyg som möjligt. Sen ska jag gå högskolan samtidigt som jag ska ha ett jobb. Sen när jag har gått ut högskolan så ska jag jobba utav bara helvete som fotograf och/eller journalist. Sen ska jag resa som aldrig förr. Jag ska under min ungdom hinna med att gå på flera konserter, målet är en The Script konsert om det så krävs att jag ska flyga till andra sidan jorden. Jag har hittills bestämt att jag ska göra minst 4 tatueringar. Jag ska tattuera in min lillebrors namn på handleden, evighetstecknet bakom örat och någonting nere vid foten och i nacken. Jag älskar sommaren och längtar galet till sommaren 12'. Jag är tjejen som har haft tandställning i 6 år men ändå inte är nöjd med resultatet. Jag är tjejen som hoppas, tror och vill att min andra halva ska vara min hela livet. Jag är tjejen som älskar att fotografera och uttrycka mig själv och känslor i bilder. Jag är tjejen som vill bo med mina bästa vänner och pojkvän i ett hus eller lägenhet om några år. Jag vill gå ut gymnasiet och vara lycklig. Jag är tjejen som tror att ungdomskärleken kommer att hålla hela livet och mina föräldrar är hittills ett bra exempel på det. Jag är tjejen som jobbar bäst under stress men hatar att vara stressad. Mina bästa vänner är min pojkvän, min syssling och tro det eller ej, Min mamma! ♥ Jag är tjejen som hatar att äta frukost och ser ingen mening med att äta samma sak varje dag. Jag är morgontrött och sover mest hela tiden. Jag älskar våren och om ett år och 93 dagar fyller jag 18 och jag längar galet mycket. Jag längtar också tills jag börjar i trean då jag slipper läsa språk och matte. Jag älskar One Tree Hill, Greys anatomy och Glee. När jag är ensam går jag alltid med musik i öronen, det gör att tiden går så mycket fortare och att jag känner mig mindre ensam. Jag har lärt mig vissla 6 gånger. Och jag kunde inte svälja tabletter förän för ett år sen :P Nu kanske ni har fått en bättre bild av vem jag är :) Kanske kommer upp ett till sånt här inlägg inom en snar framtid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0