Summer 12' bring it on!

Jobbade sista dagen i fredags så mitt sommarlov har precis börjat. Tillbringade den på bästa sätt i Sala tillsammans med mina två sysslingar och en av deras kompis, Det var jätte mysigt och väl behövligt, Vi fiskade, åt, chillade, snackade, sköt luftgevär, grillade marshmallows över tända ljus och bara hade det allmänt bra på landet utan något internet överhuvudtaget, såååå skönt! 
Imoron ska jag bara vara hemma och på onsdag, torsdag fredag ska jag få träffa mina älskade brudar igen!!! :D på fredag drar jag till Falun med sysslingarna och på söndag blir det AIKmatch igen! :D är så galet taggad på hela veckan. Den här veckan kommer jag att må bra eftersom att jag kommer att ha saker å göra hela tiden, älskar när jag inte hinner med och andas! :D Det var väl allt jag hade att bjuda på den här gången.. Vi hörs någon gång i framtiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0