Senaste dagarna!

Torsdag: 
Jag hade utvecklingssamtal i skolan och pratade med Anton en stund! Sen stressade jag hem med pappa, åt middag och hämtade upp Tobias sen åkte vi tillbaka till stan för att kolla på AIK-Napoli sista matchen på Råsunda. Det var fint trots förlust, men som Erik Niva skrev i sin krönika så är det faktiskt inte det som spelar någon roll i det här fallet. 
 
Fredag: 
Gick i skolan som vanligt och sen åkte vi hem till Louise för myskväll med klassen, såg någon hemsk skräckfilm, spelade lite fifa och planerade lite. Sen åkte jag och Andrea hem till henne och sov! 
 
Lördag: Kim och Emil kom och hämtade mig hos Andrea på lördagmorgonen och sen åkte jag och Kim hem till mig och sov i tre timmar och sen var det dags för mig att göra mig iordning till Restaurangbesök med familjen och Maskinen konsert med världens bästa brorsa! Konserten var grymt jävla FET! Mer behöver jag nog inte säga. En perfekt jävla kväll! Sen när jag kom hem runt tolv så var jag fylletaxi med Kim så vi skjutsade hans polare till Uppsala och vid två så fick jag gå och lägga mig igen! Har fortfarande träningsverk i hela kroppen. Det är fan ett jävla träningspass att gå på konserter! Haha! 
 
Söndag: 

Vaknade och åkte till Solna/Råsunda för att hämta ett minne. Fick med oss en bänkrad (3 stolar) och en gräsplätt med oss hem som förhoppningsvis kommer att överleva då vi har satt ner den i våran egna gräsmatta! När vi kom hem så blev det söndagsmys med familjen och Kim. ♥ Välbehövligt efter ett par intensiva dagar! 
Jag fick äntligen sätta mina fötter på Råsundas gräs, och det var så fint när folk knöt sina halsdukar runt pelarna. Då grät jag lite till ♥
 
Nu måste jag duscha och fixa mig lite för sen ska jag ta bussen till Kim och sen ska vi ut och äta :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0