Sälen dag 3

Vaknade upp imorse för att äta frukost, packa ombyte och göra lunch. Sen bar det av till Kläppen där vi skulle paddla kanot och gå en höghöjdsbana. Paddla kanot gick sådär då jag och min partner inte riktigt fick till något flow utan vi snurrade mest bara runt och blev tokiga. Sen skulle vi vidare till höghöjdsbanan, och för mig som är höjdrädd trodde jag att jag aldrig skulle klara att gå upp. Men det slutade med att jag gick varvet runt precis som nästan alla andra och jag kan berätta att det var SKITLÄSKIGT, bland det värsta jag har gjort i hela mitt liv. Men jag överlevde. Lite stolt över mig själv faktiskt, Det gick ut på att gå på massa rep och stockar som var 10-15 meter upp i luften. Sammanlagt var det 17 stationer och mellan varje station så var det en plattform som man kunde stå på och flytta säkerhets linorna ifrån ena vajern till den andra. 
 
När vi var klara med höghöjdsbanan så skulle vi ta bussen och möta upp den andra gruppen som skulle paddla lite längre, det slutade med att vi fick en väldigt bra film och bilder på 2 av kanoterna som hade bestämt sig för att vända runt för att hamna i det iskalla vattnet. 
 
Nu har vi kommit hem och satt på bastun så vi lär väl sitta där ett tag, duscha, äta middag och senare ikväll är det den sista hemliga aktiviteten innan det blir dags för oss att packa och städa innan vi drar ifrån Sälen klockan 8 imorgon bitti. 
 
Bild tagen utav Susanne Durlind. Ser ni hur galet högt det är??? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0