2013 Januari - Juni

Året firades in i soffan nyopererad, bodde typ i sporthallen under hela januari där Tobias och pappa spelade cup 3 helger i rad. När jag inte var i sporthallen så var jag hos Kim, såg Ego med tjejerna också, åkte en jävla massa skoter och fotade i studio. 
 
I både januari och februari så mådde jag inte bra, var allmänt instabil och låg mest bara och grinade och hade ingen aning om varför. Misstänker nu att det var en blandning mellan en jävla massa osäkerhet och en hel del hormoner. Jag gav mig fan på att jag skulle ta körkort och började övningsköra. Längtade till Istanbul och bowlade med Andrea. 
 
Tillbringade 5 dagar i Sälen, var hemma i typ 3 dagar och sedan drog vi på klassresa till Istanbul där allmöjligt hände. Vi virrade bort oss i den turkiska tunnelbanesystemet, åkte taxi med läskiga turkar, pratade med turkar som påstod att svenskar är dryga och rika, fick se hur en turkisk skola är och massor med annat. Gick i skolan typ 8 dagar under hela mars och när vi kom hem ifrån Turkiet så var det AIKs smygpremiär på nya nationalarenan. 
 
Jag längtade tillbaka till Istanbul och låg i influensa mest hela månaden. När jag efter ett tag kunde ta tag i mitt liv så fortsatte jag att övningsköra som en tok och spenderade lite tid med min lillebror i Norrtälje. 
 
Ivan Turina dog och fotbollsvärlden blev en lite mörkare plats. Hyllningsmatchen mot IFK Göteborg är nog bland det värsta och det finaste jag kommer att uppleva inom fotboll på en väldigt lång tid. Min bror tog moppekörkort och jag fyllde 18 vilket firades med utgång, mys och middag med nära och kära ♥ Gick på mitt första derby och fick reda på att The Script skulle komma till Sverige och var ungefär världens lyckligaste. 
 
 
Juni var en väldigt kaosad månad. Jag slutade 2an, Anton tog studenten och Tobias slutade nian. Jag åkte till Antons sommarstuga i några dagar och bara var vilket var hur skönt som helst. När jag sen kom hem så blev jag singel och dagen efter det så firade vi midsommar hos sysslingarna i Åkersberga. Några dagar senare så var det The Scriptkonsert och som nybliven singel så kändes alla låtarna lite extra mycket i hjärtat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0