2013 Juli - December

Tog en spontantripp till Turkiet med familjen och vänner till familjen, hade det skitbra trots lite strul med människor här hemma. Efter att ha flirtat med bartendern på hotellet som faktiskt visste vad AIK var för något så var det dags att åka hem. När jag kom hem så åkte jag direkt hem till en gammal klasskompis och hade en supertrevlig kväll och vaknade upp dagen efter med en fruktansvärd förkylning. Denna förkylning gjorde att jag var sängliggandes i 5 dagar innan vi packade husvagnen och drog till Öland. Efter en Gyllene tider konsert, live musik mest hela tiden, mysiga middagar, en hel del teoriplugg, tråkigheter och sena kvällar med bra människor så var det dags att åka hem. 
 
JAG TOG KÖRKORT!!! Augusti spenderades också med bra människor, hade mysdag i stan med Victoria, kvällsbadade med Jocke och Benjamin och hade sena monopolkvällar med Saga, Emil, Tobias, Sanna och Andreas. Insåg att sommaren snart var över när Tony åkte tillbaka till Örebro och jag var tvungen att säga hejdå till Victoria på Arlanda klockan halv 6 en tisdagmorgon. Det första jag gjorde när skolan började var att åka till Sälen med skolan på en fotoresa och när jag kom hem därifrån så blev det mysmiddag med mamma på nyöppnade Vapiano i Täby C. 
 
Började i 3an på riktigt. Gick på konsert med Jocke, Benja och en massa andra. Var väl lite halvdräggiga och högljuda på bussen samt när vi stod och köade och det slutade med att Jocke blev utslängd ifrån grönan innan konserten ens började. Jag hade även skypedate med min amerikan som är lite för saknad.  
 
Släktingarna ifrån Göteborg kom hit och det slutade med att jag fick leka bartender. Hade 3 inplanerade fotograferingar och jag blev supernöjd över resultatet. Körde en jävla massa bil, fick sportlov och hade filmkväll delux med en saknad Ludde. Såg dessutom AIK krossa BP på Tele2. 
 
Efter en jävligt tung säsong så var det dags för den sista matchen. AIK var med och krigade om SM-guldet ända in i den 29e omgången. Jag kunde inte vara stoltare över världens vackraste klubb med tanke på vilken säsong dom hade haft. Fotomässan ägde rum där jag och Adam sprang runt som de fotonördar vi är. Känns som att hela november gick superfort.
 
Gick och såg Catching Fire med Andrea lite spontant en fredag klockan 12. Firade julafton med världens finaste familj och det behöver inte vara mer komplicerat än så. Har även lärt mig att man borde inte alltid tro det bästa om folk. Dessutom borde jag inte ställa upp till 110% för folk som inte skulle göra det för mig. Det nya året kommer att firas in i Rö i vanlig ordning. Tänker inte göra någon big deal utav nyår. Det blir bäst så. Det är ju trots allt bara ett nytt år. 

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Kan tänka mig det!

Tack så mycket, väldigt nöjd med dom.

2013-12-31 @ 15:49:37
URL: http://emmaaaolssons.blogg.se
Postat av: Caisa

Vilken härlig sommar! :)

2014-01-02 @ 20:33:32
URL: http://finallywalking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0