2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Oj, ja det gjorde jag. Var utomlands för fösta gången utan familjen, första lagliga utgången, tog körkort, fick se älsklingarna i The Script live, gick på 2 derbyn och hade ett årskort på norra för att nämna några grejer :) 

 

Hur har ditt 2013 varit?

Till och från. Året började inte så bra, mådde dåligt och var allmänt instabil hela jag. Efter några månader blev det bättre och jag vart gladare och just nu så är det väl helt okej! 

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

11-12 maj, för att min 18-årsdag var så himla bra och jag fick spendera den med väldigt många fina människor och sen den 6 augusti då jag tog körkortet. :) 

 

Vad är din största framgång 2013?

Jag är faktiskt jävligt nöjd över mina studieresultat och att jag har lärt mig att plugga på rätt sätt för att uppnå det jag vill. 

 

Bästa köpet?

Oj, jag vet faktiskt inte. 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat/godis/mackor i skolan när maten är äcklig. Tyvärr... 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jag har nog aldrig varit så lycklig som jag var när The Script kom till Sverige och jag köade med Malin hela dagen för att kunna få stå längst fram. Så stog vi där och sjöng med i alla låtar samtidigt som tårarna rann längst kinderna för att jag inte kunde tro att det var sant. 

 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Avicii - Wake me up tror jag, när vi var i Turkiet så gick vi fram till baren och bad dom spela den, när den sen kom på så kändes allting så jävla perfekt för att det är just en sån låt. 

 

Vem har du umgåtts med mest?

Familjen, Kim, Andrea och Victoria. 

 

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja, det har jag.

 

Vart reste du under 2013?

Turkiet 2 gånger, Sälen 2 gånger och Öland. 

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Jag ska försöka att ta tag i träningen på en nivå så att jag tycker att det är kul. 

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Började min 18års dag med en shot på 12-slaget på krogen med Zandra, Louise, Robin och Kim. När jag sedan vaknade upp på min födelsedag så åkte familjen först till Arninge där jag skulle få välja ett objektiv till min kamera, sen drog vi till Täby för att Tobias skulle prova balkläder. Sen åt vi middag på Jensens och åkte sedan och hämta AIK-tårtan i Kista någonstans. Väldigt lyckad födelsedag om ni frågar mig. 

 

 Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Absolut, jag borde för min egen skull sluta tro det bästa om folk, man blir bara besviken. Mitt år hade också blivit lite bättre om Victoria inte hade bosatt sig på andra sidan jorden ♥

 

Vem saknade du?

Har väl saknat väldigt många olika vid olika tidpunkter, men ska jag välja en så får det bli Victoria ♥

 

De bästa nya människorna du träffade?

Har inte träffat så många nya människor faktiskt, eller jo, typ Kims kompisar men dom har jag ju inte kontakt med idag. Så jag får väl säga Andreas :)

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Se möjligheterna istället för svårigheterna. Klappa dig på axlen när du gjort någonting bra och lär dig när du gjort någonting dåligt. Och sluta stressa upp dig för saker som du inte kan rå för. Våga pierca dig och ha en jävligt bra student. 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Längesen jag var inne här, eller använde mig utav bloglovin' överhuvudtaget. Men det ska ändras nu!

Verkar som du haft ett bra år iallafall, och se The Script live är väl inte så dumt.. ;)

2013-12-28 @ 21:29:45
URL: http://emmaaaolssons.blogg.se
Postat av: Victoria

Jag älskar dig!

2013-12-28 @ 21:39:55
URL: http://victoriaintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0