Min bästa vän!

Det här mina kära vänner är Andrea. Andrea är en väldigt fin människa med väldigt bestämda åsikter. Andrea HATAR att flyga men även spindlar, lök, fisk, tatueringar (i alla fall om jag skulle skaffa några) och när hennes (läs: snygga) kusiner kittlar henne under fötterna. Hon tycker heller inte om folk som tror att dom är speciella eller oklara lärare. Nu låter Andrea som värsta negativa personen men det är hon inte, för det mesta. Hon tycker om kycklingfiléer, awkward, hästar, fotboll/futsal och mig.
 
Vi brukar oftast ha olika åsikter om exakt ALLT och brukar oftast få "agree to disagree" så att säga. Trots att vi varje dag hamnar i olika diskussioner och vid vissa tillfällen ogillar varandra väldigt mycket så är hon min bästa vän och det finns nog ingen som kan förstå hur mycket jag tycker om den här tjejen. Folk i skolan skulle säga att vi nästintill sitter ihop och det kan vi väl hålla med om. 
 
Du har varit där och tröstat mig när jag har mått skit och vi har skrattat tills tårarna runnit längst kinderna. Jag är så glad över att jag har träffat dig och du får tycka att det här är hur cheesy som helst men jag bryr mig inte. Du är som den systern som jag aldrig fick, min andra halva. Jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0