Dag 3 - Saker du inte vet om mig

- Jag är extremt höjdrädd. Ibland är det inte ens kul. 
- Jag kan hela texterna till The Scripts alla låtar. Borde fan förtjäna en konsertbiljett för det! ;) 
- Jag längtar otroligt mycket till sportlovet, Sälen, Istanbul med klassen, Allsvenska premiären, min 18-års dag och skolavslutningen som kommer att hända inom 113 dagar! 
- Jag äter bearnaise till nästan allt. 
- Jag erkänner, jag är den största godisråttan man kan hitta på denna planet. 
- Jag är jättetaggad på semlan som mamma troligvis kommer hem med. 
- Som ni märker så tycker jag om socker...
- Jag hatar dock att äta frukost. 
- Jag har haft tandställning i 6 år. 
- Och jag har lärt mig vissla 6 gånger. 
- Jag tycker att Facebook är världelöst
- Och jag tycker att instagram är roligare.
- Jag är just nu väldigt beroende av Candy crush...
- Jag ska banne mig ha ett körkort till sommaren! Om inte annat till efter sommaren! 
- Victoria, Andrea, Kim och Mamma är dom som känner mig bäst, och dom är även mina bästa vänner! ♥
- Just nu så borde jag plugga. 
 
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se

Snart sista chansen! Vinn en lyxig kryssning för två! Skäm bort sig själv och någon du tycker om! Tävla med en kommentar här: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

2013-02-14 @ 00:33:27
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0