Dag 4 - en låt med många minnen

Jag tänkte först ta en nyare Norlie & KKV låt, nämligen "Där jag hänger min hatt" för att det var såååå sommar 2012, Men jag valde "Presad av tid" istället för att jag får en helt annan känsla utav den låten. Det enda jag kan tänka på är alla underbara sommarkvällar 2011 när man hade varit med vänner hela dagen, man var helt slut och var hemma för att äta middag, pappa grillar, mamma är i köket och jag och min bror hjälper till och dukar medans denna låten spelar på stora högtalarna i vardagsrummet. (Fett djup jag är, jag veeeeeet) sen visste man att man skulle få sällskap på kvällen eller så drog man till Rimbo och träffade ännu mera folk. Som ni märker så finns det jävligt mycket minnen till den här låten, jag var dessutom väldigt lycklig vid den tidpunkten så det gör det hela inte mycket sämre :) 
 
Åååh jag saknar sommaren! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0