Ledig måndag!

Igår var det skotersöndag! Jag och brorsan tog skotern till våra grannar/vänner och sen körde vi lite på åkern, Det måste fanimej vara det bästa med att bo på landet! Jag satt mest bakom både Tobias och Danne eftersom att det är roligare när det går fort och jag vågar inte köra så fort än :P Sen när vi kom hem någon timme senare så var jag helt slut och somnade i soffan, mådde inte så bra, men jag pallrade mig in i duchen och senare kom Kim hit och vi kollade på Taken 2. 
Imorse vaknade jag av att Kim skulle till jobbet men jag fick ligga kvar! :) Vaknade 5 timmar senare av att jag mådde ungefär lika dåligt som igår :/ Dagen kommer väl spenderas med plugg... Senare ska jag hem till Kim! :) ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0