Seeing that sunlight hit your eyes

Vad som har hänt sen sist:
- Jag har skaffat Twitter. (JohanssonEelin för er som är intresserade) 
- Mina idoler har varit i Sverige och vänt efter att ha spelat på idrottsgalan, själv kunde jag inte gå då jag fick reda på det exakt 11 och en halv timme innan själva galan, men dom har lovat att komma tillbaka till Sverige för att göra en hel spelning och då kan ni fanimej räkna med att jag ska vara där! 
- Jag har hunnit fota som ni ser ovan, inte jättenöjd men det duger. 
- Jag har låtit SL förstöra min eftermiddag, hade planerat att komma hem tidigt och baka kladdkaka, ta en dusch och bara mysa ner mig och plugga, men nej. Kim (som var nygaddad) kom och hämtade mig i Täby och sen åkte vi till centrum och fixade lite och det var ju inte helt fel det heller. MEN jag har varken fått min kladdkaka än eller min dusch....
- Fått reda på att min engelska lärare ska sluta men också att världens mest härliga lärare som kan ställa sig mitt i en lektion och dra ett sexskämt ska med till klassresan till Istanbul, (Jag blev just ännu mera taggad, bara 2 månader kvar! :D) 
 
Sen är väl mitt liv ganska så ointressant, har ångest varje morgon när jag vaknar för att jag inte orkar gå i skolan, men jag pallrar mig dit i alla fall. Kim, mina vänner och min familj gör livet lite lättare just nu, precis så det ska vara! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0