Skolångest gånger tusen!

J A G  V I L L  I N T E ,  J A G  V I L L  I N T E ,  J A G  V I L L  I N T E , 
 
Efter ett alldeles för kort jullov som har inneburit mys med pojkvännen, vägg stirrande, jobbiga tankar, tårar, för lite socialt umgänge, världens bästa familj, för lite av sånt jag tycker om, sova bort dagarna, operation, smärta, avsaknad av positiv energi, så är det dags för skolan imorgon och jag är allt annat än taggad, Jag tvivlar starkt på att jag ens kommer att komma upp ur sängen och när jag väl kommer upp kommer jag vara tröttare än aldrig förut. 
 
Nu ska jag ta en duscha, städa rummet och ta tag i mitt liv! 
 
 
Tagga sportlov, bara 49 dagar kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0