Vi kör en lista på 2012 när vi ändå håller på!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja, en hel del. 

Hur har ditt 2012 varit?
Upp och ner, sommaren var väldigt jobbig, men jag omringade mig med folk jag tyckte om och slutade känna efter så mycket.

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Man kan ju alltid hoppas! 

Blev du kär i år?
Ja! ♥

Vad är din största framgång 2012?
Att jag har lyckats få medelbra betyg i alla ämnen. 

Bästa köpet?
Oj, måste jag välja? 

Vad spenderade du mest pengar på?
Godis och mat, tyvärr.... 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, min familj har gjort mig glad väldigt många gånger och jag är 99,9 gånger av 100 alltid glad med Kim! :) 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Hall of fame, Try, In kommer ting, Sann romans, Summer paradise, Ai se eu te prego, Payphone, Pengar, Call me maybe och Euphoria, 

Bästa minnet från 2012?
Turkiet och Skolavslutningen! 

Hur många kysste du?
3, 

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
Flera helgalna kvällar som man aldrig kommer att glömma! 

Vad önskar du att du gjort mer?
Planerat skolan lite mer så att jag hade mer tid över till annat, 

Vad önskar du att du gjort mindre?
hmm... stressat upp mig? 

Favoritprogram på tv?
One tree Hill, Grey's Anatomy och The vampire diaries. 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar! 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var hemma med familjen ♥

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det finns det la alltid, men jag är nöjd faktiskt

Vad fick dig att må bra?
Min fina familj och vänner<3
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
Våga mer. Lev i nuet, se möjligheterna och tro på dig själv. Klappa dig på axlen när du gjort någonting bra och lär dig när du gjort någonting dåligt. Och sluta stressa upp dig för saker som du inte kan rå för. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0