Livet ♥

Ååh vad jag älskar livet just nu ♥ Har haft 4 fotograferingar den senaste veckan och är verkligen supernöjd och blir dessutom väldigt glad för all fin respons som jag har fått (TACK! ♥). Det betyder supermycket när man sitter i timmar med bildredigering! Detta har fått mig att bli ännu mera taggad på planerade fotograferingar så vi får se om jag fortsätter med det, men kanske börjar att ta lite betalt just för att det tar sån tid. 
 
De senaste fotograferingarna har haft ett syfte, jag ska ställa ut bilder på fotomässan i Älvsjö den 22-24 november och jag är supertaggad att få visa upp vad jag har jobbat med den senaste veckan. Kommer nog att berätta mer när det närmar sig! :) 
 
Skolan går bra och livet flyter på som jag vill att det ska. Nästa vecka har jag prov/inlämningar/presentationer varje dag men jag har läget under kontroll och sen är det äntligen höstlov!♥
 
Bjuder på en typisk skola-toa-spegel-bild, bilder från fotograferingen med Hanna igår kommer nog upp snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0