Sälen sista dagen + helgen

Sista dagen i Sälen så vaknade vi tidigt och städade det sista och sen somnade de flesta ganska fort i bussen, själv sov jag enda fram till Borlänge då det var dags att äta lunch. Vi käkade på Max och sen drog vi vidare hemåt. Sista biten så satt jag, Adam, Olle och Martin och kollade på film. Det var lite halvmysigt. När jag väl var hemma så var det bara att lägga sig i sängen för jag hade så ont i hela kroppen och var sååå trött. 
 
I fredags så gick jag min första officiella dag i 3:an och slutade jättetidigt och drog till nya Täby C med Andrea där jag skulle möta upp mamma för shopping och middag. Vi käkade på nyöppnade Vapiano och sen fick jag vara chaufför hem där vi såg sista kvarten på Tobias match. När jag hamnade i sängen så somnade jag superfort. 
 
Igår bar det iväg till Solna och Friendsarena för AIKmatch. Det gick bra och när jag kom hem så hann jag inte mer än att duscha och äta och sen kom lite sällskap hit och vi började kolla på film men somnade så vi såg klart den idag. 
 
Nu sitter jag i soffan och försöker inse att sommaren är över och jag har 4 månader av konstant pluggande kvar till jullovet och det är typ bara 260 dagar kvar till studenten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0