7/12-09

Wiie ;D bara 104 dagar kvar tills Vemdalen, jag håller på att längta sönder, asså det går inte att beskriva jag kmr vara dygnet runt i backen i en heeeel vecka, bara glömma alla jävla problem och inte behöva tänka på något, fyfan va underbart det kommer bli, och med världens underbaraste personer också!

Tillbaka till verkligheten!
Idag hade vi idrott i 2 timmar ;D det va några från någon circus som kom så fick vi göra typ lite grejer som gå på lina göra kullerbytta och hjula typ (a) det va faktiskt riktigt kul :P

Veckans planer

Måndag:
Tisdag:
Inga planer
Onsdag: Jour, Ortopeden 14:00, No-Prov, träning med Damerna
Torsdag: inga planer
Fredag: No-prov
Lördag: kanske kanske träning med killarna (a)
Söndag:
Träning med damerna :P

Jag har en Tandborste som liknar en delfin, det har inte du (a)


Kommentarer
Postat av: fritte :) <33

MEEEN vi måste vara snaaaaarrtttt saknar dej för mycke <3333

2009-12-07 @ 19:39:39
Postat av: fritte igen :P

asså jag kommer inte klara vara utan dej i 1 vecka :'( <333

2009-12-07 @ 19:40:57
Postat av: fritte :) <33

asså jag kommer inte klara vara utan dej i 1 vecka :'( <333



OCH vi måste vara snarrrrrtt innan du åker iaf :) <33

2009-12-07 @ 19:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0