Blää...

Hej folk, nu ska jag ta och dra täcket över huvudet och sova!
Man kan väl säga att min dag har varit, hmm... HEMSK!!! började med att jag va hur trött som helst i morse sen har jag haft en viss magsmärta hela dagen, när det gick över fick jag huvudvärk när jag va hos ortopeden i dag när jag satt och vänta i en timme, Mysigt, sen vart jag hungrig på köpet, när jag kommer in till ortopeden så säger dom att möjligen så får jag operera mig och då ska dom typ kapa mitt ben vrida till och sen sätta tillbaka, jag har inte en aning men dom har skrämt upp mig regält :O när jag tillslut fick min huvudvärks tablett och en macka så gick jag och mamma och shoppa en stund och jag köpte klänningen jag har tjatat om ;D

just nu sitter jag vid datan, fortfarande världens huvudvärk så det blir nog ingen träning idag heller :(


---

Kommentarer
Postat av: fritte :) <33

har dom fixa ditt ben? <33

2009-12-09 @ 19:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0