4/2-10

seg och tråkig Torsdag, har gått här hemma sen 14 idag och provat glasögon som jag fick hem i brevlådan idag, beställde dom i tisdags tror jag och jag trodde aldrig att jag skulle få dom så fort så det blir att testa mellan tre stycken i kväll för att se vilka jag vill ha, inte för att jag vill ha några men jag måste ju -.-'

Längtar såååå häääär mkt till helgen, bara en dag kvar!!!

45 dagar till vemdalen ♥

Nästa vecka:
På tisdag har vi Bandy turnering ;D 8:B kmr äga!
på Onsdag ska klassen till tekniska museét,
På Torsdag får jag tandställning :O *Panik*

---

Kommentarer
Postat av: Sophie

sv: haha vi är heta :D du är söt gumman <333

2010-02-04 @ 22:02:48
URL: http://spalgardis.blogg.se/
Postat av: Maaalin :)

sv: haha vad gullig du är :D men jag har verkligen ingen inspiration för tillfället, men jag får hoppas att blogglusten kommer tillbaka snart!! <33

2010-02-05 @ 17:40:07
URL: http://maalinanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0