Skidor! :D

Guud va roligt det är att åka skidor!
Imorse när jag vaknade så åt jag frukost sen så åkte jag å mamma in till norrtälje för vi skulle hämta ut mina skidor men så kom ingen och öppnade så vi åkte till läkaren med lite halvt panik men det ordnade sig, när jag va klar där så åkte vi tillbaka till kvisthamrabacken så hyrde vi skidorna och jag fick åka twintips :D det är typ som skidor fast kortare också är dom böjda där bak också så man kan åka baklänges och typ trixa å skit, inte för att jag gjorde det så mkt men endå :D sen så åkte vi massor, det va hur kul som helst å jag verkligen älskar att åka skidor, bara 23 Dagar kvar till vemdalen :D


Skidor i kvisthamrabacken!
Jill (:
:D
Antonia :}

:D
Backen :P

:D
Indy :D

:D
Lukas å Jim ;D

:D
Malin on da snowboard!

:D
Jill on da snowboard

:D

och så jag (a)



Tack för en underbar dag!
Nu är det äntligen lov!


Kommentarer
Postat av: emma :*

du måste vara med oss på lovet (a)<333

2010-02-27 @ 10:23:59
URL: http://emmaochamelia.blogg.se/
Postat av: Antoniiia:)

Hihi fiin bild på mig ¨å;P nooot :P

haha Älskaaardiiig<33

2010-02-27 @ 14:08:51
URL: http://antoniianoaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0