Grönan :D

Sandhamn - GRÖNAN :D

Jag vaknade vid halv åtta eftersom vi skulle dra till sandhamn men när vi kommer till vaxholm och står och väntar på båten så ropar dom ut i högtalarna att båten är fullsatt så vi fick inte åka till sandhamn, då bah jaja, vad ska vi hitta på nu lixom? då drog vi till grönan ist :D det va riktigt varmt :O men man klarade sig, Och jag vann 4 Kilo "gott och blandat" (elr aah inte bara jag, det va på Tobias bricka, men det va jag som tryckte på stopp :D och pappa som betalade ;) men det va ju jag som tryckte på stopp, om inte jag hade tryck just då så hade vi ju inte vunnit såå den är mest min ;))) )

Imorgon ska jag bada med Josse, Håkan och Emil tror jag, antingen vid malmen elr i rimbo, :D sen kommer mammas kusiner Zandra och Louise :D

men nu tror jag att jag ska gå och kolla på tv elr natti natti, kände bara att jag ville skriva lite :P hmm... hur mkt står det i fotbollen btw..? let´s go and check ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0