Mitt år 2010

Januari: Jag välkommande det nya året tillsammans med halva och med ett samtal till min dåvarande "Älskling" Fredrik Pöyhönen. Januari bestod mest av Biobesök, middagar med trevligt folk, shopping, plugg, skridskoåkning, One tree hill tittande, och träningar. Jag gjorde väl inte så mycket speciellt i januari förutom fotoutställningen i sthlm! och sen åkte jag och Familjen ner till göteborg och firade Ulrich som fyllde hela 50 år!
------
Februari: den här månaden hände ganska mycket förändringar, jag fick glasögon och tandställning i underkäken. 9:B (dåvarande 8:B) vart krossade på klass bandyn men vi hade iaf roligt! :D jag hann även bli tvåa i en innomhus cup tillsammans med mitt kära fotbollslag. Skolan fick för sig att vi skulle åka till kvisthammrabacken och åka skidor vilket jag inte sa nej till. hade en jätte trevlig dag med Lukas, Nicke, Jill, Indy, Malin och Antonia!
------Rö IK Flickor:D

Mars: årets tredje månad började med en myskväll hemma hos Tvillingarna. och sen kom mammas kusiner från göteborg hit för att vi skulle fira min morbror som fyllde 40! och den 20:e drog vi till vemdalen! :D en super trevlig vecka med massa skidåkning och vi fick även åka pistmaskin ;)  


April: Första april firade jag, Amelia och zebbe med att springa runt i skolan och tejpa för alla kranar. ;) vi påskbuggade också. och Badhuset i Rimbo öppnade igen! :D jag skämde även ut mig på birka kryssning tillsammans med syslingarna ;)
---

Maj: Jag färgade mitt hår för första gången och kände mig väldigt nöjd med att vara brunett! Jag fyllde även 15 år och firade detta med min dåvarande pojkvän Andreas och en helg tidigare kom brudarna hit så sov vi i husvagnen.  efter det så vart jag magsjuk och vart isolerad från omvärlden i en hel vecka! ;o men eftersom jag fick så mycket pengar när jag fyllde år kunde jag äntligen köpa min älskade systemkamera ♥


Juni: Jag tog mitt fotande till en helt ny nivå med min systemkamera och den vart min bästa vän och är fortfarande! vi åkte till custom bike show i norrtälje och några dagar senare fick jag ett efterlängtat sommarlov. jag tillbringade många fina dagar i Rimbo med Jessica och Ludde! :D och tältade med massa fint folk vid Luddes sommarstuga, vi hade en jätte trevlig dag/kväll/Natt/morgon förutom allt regn ;) sen åkte jag och familjen till Gålö en helg. det tog även slut med mig pojkvän men jag gråter inte för det idag, för tillfället är han en bra vän till mig (:


Juli: Flertal trevliga stunder i rimbo med härligt folk och även tandläkarbesök med Jessica ;) efter det så åkte vi till öland i en vecka och vart överraskade när "grannarna" också kom ner ;) en fotbollsmatch hann vi även med, tyvärr gick det inte som vi hoppades och Aik åkte ur kvalet till champions leauge. familjen bokade även en resa till Turkiet i september och jag kunde knappt bärga mig,

Augusti: det började med att jag klippte mig och jag ångrar mig stort, det va bland det fulaste jag någonsin sett... Rimbodagen ägde rum och jag hade en trevlig dag med massor av folk (: sen gick jag och Jessica på ännu ett tandläkarbesök ;) innan skolan började igen så gick jag och Jessica på The voice i kungsträdgården en riktigt AWESOME kväll hade vi! :D Skolan började igen och jag kännde mig väääldigt stressad, skulle ligga en vecka före i planeringen så att min utlandsresa i September inte skulle förstöra några betyg för mig.


September: Den efterlängtade resan till Turkiet ägde rum och jag hade en super rolig och trevlig resa tillsammans med Familjen! jag tillbringade även en mysig helg hemma hos sophie pålgård. vi hade orientering med skolan och jag va väldigt nöjd med mitt resultat, ävenfast det bettyde att jag hade överbelastat mitt knä ^^


Oktober: Gymnasie snacket drog igång på allvar och jag hade absolut ingen aning om vart jag ville gå och ännu mindre vad jag skulle gå för linje, men för tillfället så är jag ganska säker. det va även Rimbo marknad. det sista bestämmdes även angående operationen och dom satte ett datum. den über tråkga men lärorika praoen startade och även ett härligt Höstlov. 



November: jag va med på tv, och åkte till gymnasiemässan i älvsjö och skolan tog upp vääääldigt mycket av tiden så jag hann knappt blogga med jag fotade en hel del.


December: Skolan tog upp mycket tid även under årets sista månad. jag satt 12 timmar i sträck och gjorde min lägenhet. den 20 va det även dags för operation. det gick bra, allt gick bra, det går frammåt. julafton spenderades hemma i soffan och nyårsafton hemma med familjen och mammas kusin!


(klicka på bilderna för större)

Kommentarer
Postat av: Lizette

SV: okey ^^

2011-01-06 @ 22:42:13
URL: http://lizettesfoto.se
Postat av: kristina

sv: bara bra! :) låter som ett bra år!

2011-01-07 @ 13:15:21
URL: http://kkristiinaalma.blogg.se/
Postat av: Mikaela - foto & stil

Man hinner med otroligt mycket på ett år! Ellerhur är det trevligt att bli krossad i innebandy? ;)

2011-01-09 @ 12:01:32
URL: http://martinssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0