och det var första gången han fick stryk av en främling

SENASTE:
Dryck: Mjölk
Telefonsamtalet: Pappi (:
SMS: Ludwig :)
Sång du lyssnade på: Håkan hellström - Känn ingen sorg för mig göteborg.
Gången du grät: oj, det var nog förra veckan till one tree hill,

HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: Mja, vet inte om jag kan kalla det otrohet,
Varit kär: om jag har.
Förlorat någon speciell person: mja..
Varit deprimerad: Man har sina stunder.
Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja xp

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Det har gått 24 dagar på det nya året, men det tror jag säkert ^^
Fått ditt hjärta krossat: ja,
Skrattat så att du har börjat gråta: haha om jag har :)
Insett vilka som är dina äkta vänner: Det med.
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja :P
Kysst en kompis: naaej tror inte det.

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: haha alla typ :P
Hur många barn vill du ha: inga just nu tack
Har du några husdjur: Nepp.
Vad gjorde du under din födelsedag: i år har jag inte fyllt år ännu, men förra året så va jag med andreas å håkan! :D
Vilken tid vaknade du idag: Tjugo över sex.
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov i min underbara säng.
Någonting som du längtar till: sommaren
Senaste gången du träffade din pappa: Nyss.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jadu, ingen spec för tillfället.
Vad gör dig irriterad just nu: ;)
Vad är ditt namn: Elin
Stjärntecken: oxe, Tänker fan inte byta ;o
Grundskola: långsjöskolan
Gymnasie: förhoppningsvis TEG ;)
Högskola: har jag inte tänkt på än ;o
Hårfärg: Brun.
Längd: 161
Piercings: öronen.

DIN FÖRSTA:
Husdjur: Sköldpadda Eller fiskar ;P
Förälskelse: ehm..
Alkohol du drack: Cider antagligen

HAR DU NÅGONSIN:
Blivit arresterad: eh nej
Dissat någon: ja
Krossat någons hjärta: det har jag säkert

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: det beror på.
Vad kan du verkligen inte leva utan: min familj
Vad vet inte så många om dig: Att jag är livrädd att bli sårad ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0