19 december

Nu är det såhär att min bästa vän fyller 18 år idag. Det är skittråkigt att jag inte kan fira den med henne då hon befinner sig på andra sidan jorden, men jag vet att hon har det hur bra som helst så då känns det liiite bättre. Jag vet att klockan bara är 15:00 dagen innan hos dig när det här publiceras men det får du leva med ♥
 
Grattis på födelsedagen bästa vän, jag saknar dig så att jag dör. Ha det jävligt bra och njut så kan du skynda dig hem till mig sen! Älskar dig! :* ♥♥♥
Ps. Har numera jullov, så vill du skypea mitt i natten så är det okej :) 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åååh tack min älskling!! Du är bäst och jag saknar dig så det gör ont. Älskar dig så mycket och självklart ska vi skypea snarast :* <3 <3 <3

2013-12-19 @ 04:40:25
URL: http://victoriaintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0