13 november

Har som vanligt ingenting intressant å berätta, gick i skolan som vanligt, dock utan Andrea så det sög. Kom hem, somnade, åt våfflor till middag, kollade på tv och nu har jag duschat och ska försöka ta tag i att fixa det som laggar på iMovie så att jag kan göra klart min engelskafilm. Imorgon har jag sovmorgon och utvecklingssamtal. Kan förövrigt säga att jag är rätt less på skolan och att jag saknar min amerikan! ♥
Här är en bild från i våras som jag inte tror att jag har visat er. Har i alla fall fotat med mitt 18-55mm + ett closeup filter på +10 om jag inte minns fel. 
 
Har ni lust får ni väldigt gärna kommentera vad ni vill se mer utav, annars blir det lätt sånna här tråkiga inlägg! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0