Fotomässa 2013

Idag var det alltså dags. Det var superkul att stå i montern på mässan, trots att det inte hände så mycket där. Det var skittrevligt att gå runt på mässan med Adam och vi kunde vara huuuur fotonördiga som helst för det fanns alltid någon som var liiite värre ;) Har även lärt mig en hel del och även fått bekräftat att det inte är ett enda fel på min kamera som still going strong efter 4 år! Sen kände jag mig faktiskt otroligt stolt att skolan hade valt att ställa ut 3 utav mina bilder (detta kan du stryckas ifrån min bucket list) Tänkte visa lite bilder och sånt imorgon för nu är jag helt slut. Bjuder dock på 2 skruttiga instagrambilder innan jag somnar till vampire diaries. 
 
Skymtar ni mitt ena foto på Michelle på den högra bilden? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0