ÅLANDRESAN :D

Nu ska jag berätta lite om Ålandresan igår :D

det började med att jag vah tvungen att gå upp halv sju -.-
sen kvart i åtta åkte jag å pappa till Rimbo där lämnade han mig bland alla andra tjejer så satte vi oss på bussen å åkte till grisslehamn,
när vi satt i bussen såg vi ett helt PojkFotbollslag i våran ålder :D
haha sen gick vi på båten, så typ fotade vi lite och åt,
när vi kom fram till Eckerö så åkte vi bussen i 4 km sen kom vi fram till Jomala Fotbollsplan,
och Anders bah " Om två minuter ska alla ha en varsin en krona"
så gick vi till mitt cirkeln och kastade kronorna till pittpunkten å dom två som kom lägst bort förlorade, Mickis vann alla enkronor :P

sen böt vi om, sen värmde vi upp å spelade match :P
Vi vann med 5-2 Målen gjorda av: Mickis, Eki, Jill Emelie och ett självmål för jomala ^^
sen så åkte vi till en camping å Spelade minigolf och fotade :P
sen åkte vi båden hem och åt smörgåsbord :D
och Killana åkte samma båt hem :P haha set vah skit kul

TACK FÖR EN OTROLIGT ROLIG DAG TJEJER, JAG ÄLSKAR ER :* <3333

---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0